Lenovo Premier Support - Utökat serviceavtal - material och tillverkning (för system med Premier Support i 1 år) - 4 år (från ursprungligt inköpsdatum av utrustningen) - på platsen - svarstid: NBD - för ThinkStation P300; P310; P320; P330; P330 Gen 2; P340; P348; P350

Lenovo Premier Support - Utökat serviceavtal - material och tillverkning (för system med Premier Support i 1 år) - 4 år (från ursprungligt inköpsdatum av utrustningen) - på platsen - svarstid: NBD - för ThinkStation P300; P310; P320; P330; P330 Gen 2; P340; P348; P350 5WS1F52299
Dolt pris
Information
 
 
Finns i lager
LenovoTillverkareLenovoArtnr
5WS1F52299
 
  • Onshore teknisk callcenter-support från Sydney, NSW
  • Vardagar kl. 07.00-19.00 teknisk support från callcenter
  • Prioritering av arbete* och reservdelar på plats nästa arbetsdag
  • Utsedd teknisk kundansvarig på plats för specialiserad felsökning
  • En enda kontakt för heltäckande ärendehantering för att se till att alla ärenden avslutas
  • OEM-programvarusupport (Original Equipment Manufacturer) för att stödja mer än hårdvara
Lenovo Premier Support erbjuder ANZ-baserad avancerad felsökning och heltäckande ärendehantering.

När IT-budgetarna krymper vill du öka effektiviteten hos dina befintliga interna IT-supportteam. Lenovo Premier Support hjälper till genom att tillhandahålla högutbildad personal för support under utökade öppettider med fokus på avancerad felsökning och dedikerad ärendehantering.

 

Bluecom AB, Kontorsvägen 2, 872 31 Kramfors, 0612 717 330, sales@bluecom.se