HPE Software Technical Support - Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 4 år - 24x7 - svarstid: 2 h - universitet, volym, Tier 2, för detaljhandelskunder - för P/N: JL817A

HPE Software Technical Support - Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 4 år - 24x7 - svarstid: 2 h - universitet, volym, Tier 2, för detaljhandelskunder - för P/N: JL817A H50G1E
Dolt pris
Information
 
 
Beställningsvara
Hewlett Packard EnterpriseTillverkareHewlett Packard EnterpriseArtnr
H50G1E
 
HPE Software Technical Support Care Pack Service tillhandahåller omfattande fjärrsupporttjänster för HPE-programvara och utvald programvara från tredje part.

Med HPE Software Technical Support har din IT-personal tillgång till HPE Response Centers. HPE Response Center-ingenjörer arbetar med ditt IT-team för att ge råd om programvarufunktioner och användning, problemdiagnos och lösning, identifiering av programvarudefekter och tillgång till patchar.

Denna tjänst ger också elektronisk åtkomst till omfattande supportinformation, så att alla medlemmar i din IT-personal kan hitta viktig produkt- och supportinformation.

 

Bluecom AB, Kontorsvägen 2, 872 31 Kramfors, 0612 717 330, sales@bluecom.se