Lenovo Premier Support Upgrade - Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 2 år - på platsen - svarstid: NBD - för ThinkStation P300; P310; P320; P330; P330 Gen 2; P340; P350

Lenovo Premier Support Upgrade - Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 2 år - på platsen - svarstid: NBD - för ThinkStation P300; P310; P320; P330; P330 Gen 2; P340; P350 5WS1B61703
Dolt pris
Information
 
 
Finns i lager
LenovoTillverkareLenovoArtnr
5WS1B61703
 
  • Extended service agreement covering parts and labor
  • Includes phone consulting for immediate technical support
  • Direct access to Lenovo's skilled technicians
Vill du uppgradera ditt företags och dina medarbetares supportupplevelse? Med Lenovo Premier Support får både IT-personal och slutanvändare ett VIP-bemötande.

Lenovo förstår dina IT-ansvarigas behov av att öka effektiviteten, minska komplexiteten och hjälpa användarna att hålla verksamheten igång. Lenovo vet att dina slutanvändare förväntar sig snabb och problemfri support. Och Lenovo levererar.

Du får en direktlinje till Lenovos skickligaste tekniker som först lyssnar och sedan levererar avancerad felsökning - utan manus. De utvärderas bl. a. utifrån antalet lösta ärenden vid första kontakttillfället. Det betyder att de fokuserar på snabb och korrekt problemlösning.

 

Bluecom AB, Kontorsvägen 2, 872 31 Kramfors, 0612 717 330, sales@bluecom.se