Lenovo Premier Support Upgrade - Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 4 år - på platsen - svarstid: NBD - för ThinkCentre M600 10G9; M70q Gen4 12E3; M75t Gen 2 11KE

Lenovo Premier Support Upgrade - Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 4 år - på platsen - svarstid: NBD - för ThinkCentre M600 10G9; M70q Gen4 12E3; M75t Gen 2 11KE 5WS0W86756
Dolt pris
Information
 
 
Finns i lager
LenovoTillverkareLenovoArtnr
5WS0W86756
 
  • Teknisk support där Premier gör skillnad
  • Tekniskt avancerad hjälp från början till slut
  • Snabbare problemlösning redan vid första kontakten
Vill du uppgradera ditt företags och dina medarbetares supportupplevelse? Med Lenovo Premier Support får både IT-personal och slutanvändare ett VIP-bemötande.

Lenovo förstår dina IT-ansvarigas behov av att öka effektiviteten, minska komplexiteten och hjälpa användarna att hålla verksamheten igång. Lenovo vet att dina slutanvändare förväntar sig snabb och problemfri support. Och Lenovo levererar.

Du får en direktlinje till Lenovos skickligaste tekniker som först lyssnar och sedan levererar avancerad felsökning - utan manus. De utvärderas bl. a. utifrån antalet lösta ärenden vid första kontakttillfället. Det betyder att de fokuserar på snabb och korrekt problemlösning.

 

Bluecom AB, Kontorsvägen 2, 872 31 Kramfors, 0612 717 330, sales@bluecom.se