Lenovo Premier Support with Onsite NBD - Utökat serviceavtal - material och tillverkning (för system med 1 års depå eller inkörningsgaranti) - 5 år (från ursprungligt inköpsdatum av utrustningen) - på platsen - svarstid: NBD - för ThinkCentre M70q Gen 3; M70s Gen 3; M70t Gen 3; ThinkCentre neo 50; 50q Gen 4

Lenovo Premier Support with Onsite NBD - Utökat serviceavtal - material och tillverkning (för system med 1 års depå eller inkörningsgaranti) - 5 år (från ursprungligt inköpsdatum av utrustningen) - på platsen - svarstid: NBD - för ThinkCentre M70q Gen 3; M70s Gen 3; M70t Gen 3; ThinkCentre neo 50; 50q Gen 4 5WS0T36138
Dolt pris
Information
 
 
Beställningsvara
LenovoTillverkareLenovoArtnr
5WS0T36138
 
  • Hardware and software support
  • Dedicated Premier phone support with no menus to navigate
  • Unscripted troubleshooting
  • Direct access to advanced-level technicians
  • A single technical point-of-contact to manage the case through resolution
Vill du uppgradera ditt företags och dina medarbetares supportupplevelse? Med Lenovo Premier Support får både IT-personal och slutanvändare ett VIP-bemötande.

Lenovo förstår dina IT-ansvarigas behov av att öka effektiviteten, minska komplexiteten och hjälpa användarna att hålla verksamheten igång. Lenovo vet att dina slutanvändare förväntar sig snabb och problemfri support. Och Lenovo levererar.

Du får en direktlinje till Lenovos skickligaste tekniker som först lyssnar och sedan levererar avancerad felsökning - utan manus. De utvärderas bl. a. utifrån antalet lösta ärenden vid första kontakttillfället. Det betyder att de fokuserar på snabb och korrekt problemlösning.

 

Bluecom AB, Kontorsvägen 2, 872 31 Kramfors, 0612 717 330, sales@bluecom.se