HPE Pointnext Tech Care Critical Service Post Warranty - Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 1 år - på platsen - 24x7 - reparationstid: 6 timmar - för HPE SN6750B

HPE Pointnext Tech Care Critical Service Post Warranty - Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 1 år - på platsen - 24x7 - reparationstid: 6 timmar - för HPE SN6750B H51Q9PE
Dolt pris
Information
 
 
Beställningsvara
Hewlett Packard EnterpriseTillverkareHewlett Packard EnterpriseArtnr
H51Q9PE
 
Allmänt
Inkluderad serviceMaterial och tillverkning
PlatsPå platsen
Full kontraktsperiod1 år
Reparationstid6 timmar
Service tillgänglig24 timmar per dygn / 7 dagar per vecka
Specifikationer
Service och supportUtökat serviceavtal - material och tillverkning - 1 år - på platsen - reparationstid: 6 timmar (avstånd från kundanläggning - 80 km) - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag - svårighetsnivå 1/2
Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 1 år - svarstid: 15 minuter - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag - akutgrad 1
Produktinformationsstöd - åtkomst till Knowledge Base - 1 år
Tekniskt stöd - fjärrdiagnos - 1 år
Tekniskt stöd - visuell fjärrstyrning - 1 år
Uppdatering vid nya versioner - 1 år
Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 1 år - svarstid: 1 h - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag - svårighetsnivå 2/3
Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 1 år - på platsen - reparationstid: 8 timmar (avstånd från kundanläggning - 160 km) - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag - svårighetsnivå 1/2
Produktinformationsstöd - webbstöd / internetstöd - 1 år
Tekniskt stöd - avbrottshantering - 1 år
Kompatibilitetsinformation
Designat förHPE SN6750B

 

Bluecom AB, Kontorsvägen 2, 872 31 Kramfors, 0612 717 330, sales@bluecom.se