HPE Pointnext Tech Care Basic Service with Comprehensive Defective Material Retention - Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 5 år - på platsen - 9x5 - svarstid: NBD - för P/N: Q0U58C, Q0U58CR

HPE Pointnext Tech Care Basic Service with Comprehensive Defective Material Retention - Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 5 år - på platsen - 9x5 - svarstid: NBD - för P/N: Q0U58C, Q0U58CR HZ0B0E
Dolt pris
Information
 
 
Beställningsvara
Hewlett Packard EnterpriseTillverkareHewlett Packard EnterpriseArtnr
HZ0B0E
 
  • Customers may contact HPE support by telephone 24 hours a day 7 days per week to log support incidents. Response times will depend on the service level of the covered product.
  • Expert online chat: Customers can initiate an online chat with a specialist technical resource to ask questions, get help, or general technical guidance. Expert online chat is provided so Customers can obtain quick answers to technical questions about their HPE product.
  • HPE endeavors to provide general technical guidance for Customer questions and enquiries specific to the topic areas outlined in the following regarding the operation and management of the Customer’s products covered by HPE Tech Care.
  • For HPE products that are supported by HPE InfoSight (list available in the following link), HPE provides support and advice for the setup, configuration, and usage of HPE InfoSight.
HPE Pointnext Tech Care (HPE Tech Care) är den operativa supportupplevelsen för HPE:s hårdvaru- och mjukvaruprodukter (HPE-produkter). HPE Tech Care hjälper IT-team att fokusera på att föra verksamheten framåt genom att proaktivt söka efter bättre sätt att göra saker, i motsats till att bara fokusera på reaktiva problem. HPE Tech Care går längre än traditionell support genom att möjliggöra direkt tillgång till produktspecifika specialister och tillhandahålla allmän teknisk vägledning för att hjälpa kunderna att inte bara minska risken utan också kontinuerligt söka efter sätt att göra saker mer effektivt. HPE Tech Care-kunder kan få hjälp via flera kanaler som inkluderar telefon, HPE-modererade forum med definierade svarstider, automatiserad incidentloggning och en chattfunktion i realtid. Tjänsten ger tillgång till tekniska expertresurser med specialkunskaper inom hårdvara och eller programvara i samband med den specifika arbetsbelastningen.

HPE Comprehensive Defective Material Retention (CDMR) låter dig behålla alla datalagrande komponenter. Innan det faktiska utbytet sker måste du informera den auktoriserade HPE-supportagenten om din avsikt att behålla hårddisken/datalagringskomponenten. Du måste också kopiera den information som finns på etiketten på den felaktiga hårddisken/komponenten och skicka den till Hewlett Packard Enterprise. Den felaktiga delen kommer då att bytas ut.

 

Bluecom AB, Kontorsvägen 2, 872 31 Kramfors, 0612 717 330, sales@bluecom.se