Dell Uppgradera från 3 År Next Business Day till 5 År ProSupport Plus 4H Mission Critical - Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 5 år - på platsen - 24x7 - svarstid: 4 h - för PowerEdge R7515

Dell Uppgradera från 3 År Next Business Day till 5 År ProSupport Plus 4H Mission Critical - Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 5 år - på platsen - 24x7 - svarstid: 4 h - för PowerEdge R7515 PR7515_3OS5P4H
Dolt pris
Information
 
 
Beställningsvara
DellTillverkareDellArtnr
PR7515_3OS5P4H
 
  • Prioriterad tillgång dygnet runt till ProSupport Plus-tekniker för snabbare problemlösning
  • En dedikerad tekniktjänstansvarig som kan din miljö
  • Prediktiva analyser för problemprevention och optimering med SupportAssist och Secure Remote Services
  • Proaktiv övervakning, felsökning, meddelanden och automatiserat upprättande av ärenden med SupportAssist och Secure Remote Services
  • Delar och tekniker på plats inom 4 timmar med Mission Critical
ProSupport Plus förbättrar prestanda och stabilitet i kritiska system genom automatiserad support, analys och rätt kompetens för din organisation. ProSupport Plus ger dig inte bara säkerhetskopiering utan kan också proaktivt hjälpa dig förebygga problem innan de händer. Du har friheten att använda komplexa tekniker med självförtroende, eftersom Dell Technologies har kompetens och insikter för att hjälpa dig att vara mer produktiv och fokusera på dina mål.

Mission Critical är ett alternativ för snabba lösningar med tillgång till delar och/eller tekniker inom 4 timmar. Du kan lita på att Dell Technologies ser till att du är tillbaka på fötterna snabbt.

Tillgänglighet och villkor för Dell Technologies-tjänsterna varierar beroende på region och produkt. Kontakta en säljrepresentant för mer information.

 

Bluecom AB, Kontorsvägen 2, 872 31 Kramfors, 0612 717 330, sales@bluecom.se