- Täckningsfönster
- Tillgång till tekniska resurser
- Hantering av upptrappning
- HPE:s elektroniska lösning för fjärrsupport
- Tillgång till elektronisk supportinformation och tjänster
- Rådgivande support för installation
- Problemdiagnos och support på distans
HPE Partner Branded Support förser auktoriserade HPE Partner Ready-kanalpartners med Hewlett-Packard Enterprise hårdvaru- och mjukvarutjänster. Tjänsten gör det möjligt för partners att stödja slutanvändarkunder som har köpt partners egna varumärkta supporttjänster.
HPE:s tekniska resurser arbetar på distans med dina serviceresurser för att hjälpa till att lösa maskinvaru- och programvaruproblem med HPE-produkter som du inte kunde lösa efter att ha följt HPE:s standardprocedurer för diagnostik och felsökning.
Tjänsten förser också HPE-partnern med programuppdateringar för utvalda HPE-stödda programvaruprodukter för varje system, processor, processorkärna eller slutanvändarprogramvarulicens, som tillåts av HPE eller den ursprungliga tillverkarens programvarulicens. Dessutom ger tjänsten dig elektronisk åtkomst till relaterad produkt- och supportinformation, så att du kan hitta denna kommersiellt tillgängliga viktiga information.