Dell Uppgradera från 3 År Next Business Day till 3 År ProSupport 4H - Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 3 år - på platsen - 24x7 - svarstid: 4 h - för PowerEdge R7515

Dell Uppgradera från 3 År Next Business Day till 3 År ProSupport 4H - Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 3 år - på platsen - 24x7 - svarstid: 4 h - för PowerEdge R7515 PR7515_3OS3P4
Dolt pris
Information
 
 
Beställningsvara
DellTillverkareDellArtnr
PR7515_3OS3P4
 
  • Proactive automated detection and alerting for critical issues using Dell SupportAssist technology
  • Same-day or next-business-day on-site repair after remote diagnosis
  • Next-business-day on-site intervention with parts and technician dispatch options
  • Incident-based support for third-party software
Oavsett om du har en mindre verksamhet eller ett globalt företag behöver dina anställda känna sig säkra med den maskinvara du väljer åt dem. Slutanvändarna behöver ha tillgång till kunnig support som hjälper dem att hålla sig produktiva.

Skaffa proaktiv support för din verksamhet.

ProSupport är den enda tjänsten som gör det möjligt att åtgärda allvarliga problem på ett proaktivt sätt. Med ProSupport får du tillgång till lokala tekniker, support dygnet runt och proaktiva varningar. Tjänsten hjälper dig att fokusera på innovation.

 

Bluecom AB, Kontorsvägen 2, 872 31 Kramfors, 0612 717 330, sales@bluecom.se