Dell Uppgradera från 1 År Basic Onsite till 5 År ProSupport - Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 5 år - på platsen - 10 x 5 - svarstid: NBD - för Latitude 5290, 5300, 5300 2-in-1, 5310, 5310 2-in-1, 5320, 5400, 5401, 5410, 5411, 5420, 5480, 5490, 5491, 5500, 5501, 5510, 5511, 5520, 5580, 5590, 5591

Dell Uppgradera från 1 År Basic Onsite till 5 År ProSupport - Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 5 år - på platsen - 10 x 5 - svarstid: NBD - för Latitude 5290, 5300, 5300 2-in-1, 5310, 5310 2-in-1, 5320, 5400, 5401, 5410, 5411, 5420, 5480, 5490, 5491, 5500, 5501, 5510, 5511, 5520, 5580, 5590, 5591 L5SL5_1OS5PS
Dolt pris
Information
 
 
Beställningsvara
DellTillverkareDellArtnr
L5SL5_1OS5PS
 
  • 24x7 direct access to in-region ProSupport engineers
  • Enable SupportAssist for fleet automated issue detection, proactive resolution and alerts
  • Next business day onsite support after remote diagnosis
ProSupport ger prioriterad tillgång dygnet runt till tekniker, service på plats efter diagnos och SupportAssist-teknik med automatiserad felsökning och varningar. Låt Dell hjälpa dig att minska nedtiden.

Tillgänglighet och villkor för Dell Technologies-tjänsterna varierar beroende på region och produkt. Kontakta en säljrepresentant för mer information.

 

Bluecom AB, Kontorsvägen 2, 872 31 Kramfors, 0612 717 330, sales@bluecom.se