Dell Uppgradera från 3 År Basic Onsite till 5 År Basic Onsite - Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 2 år (4/5:e året) - på platsen - kontorstider/5 dagar i veckan - svarstid: NBD - för Latitude 7290, 7300, 7310, 7320, 7320 Detachable, 7350, 7390, 7400, 7410, 7420, 7450, 7490

Dell Uppgradera från 3 År Basic Onsite till 5 År Basic Onsite - Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 2 år (4/5:e året) - på platsen - kontorstider/5 dagar i veckan - svarstid: NBD - för Latitude 7290, 7300, 7310, 7320, 7320 Detachable, 7350, 7390, 7400, 7410, 7420, 7450, 7490 L7SL7_3OS5OS
Dolt pris
Information
 
 
Beställningsvara
DellTillverkareDellArtnr
L7SL7_3OS5OS
 
  • Täcker reparation eller utbyte vid tillverkningsfel
  • Support på plats efter fjärrdiagnostik
  • Online- och telefonsupport är endast tillgänglig måndag-fredag på lokal arbetstid
Dells basgaranti täcker reparation eller utbyte vid tillverkningsfel. Med tjänsten Onsite Service görs först en fjärrdiagnos och om Dells tekniska experter bedömer att det inte går att lösa situationen genom fjärrsupport besöker en supporttekniker platsen, vanligtvis inom 1-2 arbetsdagar. Support när du behöver det, där du behöver det – bekvämt och praktiskt.

Dell rekommenderar ProSupport – Om du behöver support på andra tider än kontorstid så kan det vara bra att uppgradera till ProSupport.

Tillgänglighet och villkor för Dell Technologies-tjänsterna varierar beroende på region och produkt. Kontakta en säljrepresentant för mer information.

 

Bluecom AB, Kontorsvägen 2, 872 31 Kramfors, 0612 717 330, sales@bluecom.se