Lenovo Premier Support - Utökat serviceavtal - material och tillverkning (för system med Premier Support i 1 år) - 5 år (från ursprungligt inköpsdatum av utrustningen) - på platsen - svarstid: NBD - för ThinkStation P300; P310; P320; P330; P330 Gen 2; P340; P348; P350

Lenovo Premier Support - Utökat serviceavtal - material och tillverkning (för system med Premier Support i 1 år) - 5 år (från ursprungligt inköpsdatum av utrustningen) - på platsen - svarstid: NBD - för ThinkStation P300; P310; P320; P330; P330 Gen 2; P340; P348; P350 5WS1F52293
Dolt pris
Information
 
 
Finns i lager
LenovoTillverkareLenovoArtnr
5WS1F52293
 
  • Onshore technical call center support from Sydney, NSW
  • Weekday 7am – 7pm technical call center support
  • Next business day onsite labor* & parts prioritization
  • Designated onshore technical account manager for specialized troubleshooting
  • Single contact for end-to-end case management to see all issues through to closure
  • Original Equipment Manufacturer (OEM) software support to support more than hardware
Lenovo Premier Support erbjuder ANZ-baserad avancerad felsökning och heltäckande ärendehantering.

När IT-budgetarna krymper vill du öka effektiviteten hos dina befintliga interna IT-supportteam. Lenovo Premier Support hjälper till genom att tillhandahålla högutbildad personal för support under utökade öppettider med fokus på avancerad felsökning och dedikerad ärendehantering.

 

Bluecom AB, Kontorsvägen 2, 872 31 Kramfors, 0612 717 330, sales@bluecom.se